Re: čínský displej

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 2 22:18:31 CET 2024

Asi budu výjimka.  Existuje spousta firem, co preferuje levné a kvalitní
řešení  před kvalitním a drahým.
A vůbec jim nevadí, že se jedná o Čínu, což vždycky zdůrazňuji.  Ideální je
někde nasadit nějaké komponenty vedle značkových mnohdy několikanásobně
dražších.
Obsluhu pak zaškolit s tím, že na místě je kompletní náhradní řešení,
připravené a nakonfigurované.
Oni sami pak časem zjistí, že v případě problému je mnohem lepší a o5
levnější nasadit náhradu, než čekat mnohdy i docela dlouho na oficiální
podporu a servis, kterou pak draze zaplatí.
Takoví zákazníci se pak už sami ozývají a chtějí konzultovat i trvalé
náhrady za předražené "značky"   které většinou stejně vznikají na stejných
linkách jako ty levné  z Ali.
Jen projdou kolečkem  mnoha překupníků, kvalitářů a skladníků.
Dovolím si tvrdit, že i Číňan umí udělat kvalitu a mezi obchodníky jsou i i
čestní a dobří.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>