Re: Snížení podpory výstavby FVE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 1 02:12:39 CET 2024

Teď od 1.1.2024 to nejde bez on-line měření.
Dřív to šlo, dodavatel to počítal průměrem na spotu.
Ale i dneska jsou dodavatelé, kteří to tím průměrem spotu dělají.
Jen tomu říkají jinak, a stanovují to jako měsíční ceny.

Kdo má spotřebu nad 6 MWh/rok dostane v polovině roku on-line
elektroměr zdarma.

PL