Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Duben 30 23:13:01 CEST 2024

Tak ono těch, pro mně, záhadných dotazů je víc.
Dneska mně kupříkladu napsal technik z jedné firmy mail ohledně
"sníženého sycení", že to běžně počítají na 1.3T a o kolik že tedy chci
to sycení snížit.
Protože mně nějak vágně z dávné minulosti straší v hlavě, že běžně by to
u EI jádra mělo být 1T a nějak si matně pamatuju, že čím nižší sycení,
tím měkčí zdroj, tak jsem to zamluvil a napsal jsem něco v tom smyslu,
že 1T by bylo fajn, ale že to nechám na něm, neboť návrhy transformátorů
nejsou můj denní chleba a nechci mu fušovat do řemesla. Jen chci dobře
udělaný transformátor.

Tak uvidíme...

Zdraví PavelK