Síla konference ( Bylo Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 30 18:16:49 CEST 2024

No, ale vždyť to je právě to zajímavé, přínosné a hlavně poučné. Právě to
pitvání a někdy kriminalistická činnost je přeci zajímavá. Alespoň pro mě
ano.
Já osobně poznal spousty nadšených lidí a  nasosal tu spousty zajímavých
informací a to většinou, když se vlákno "svezlo" někam jinam.
Někdy je vážně dobré "opustit původní myšlenku" a nechat se unést jinam.
Ne každý to dokáže, já se přiznám, že i když patřím k těm, kteří někdy
myšlenku nejsou schopni opustit, pod tíhou informací, praktických ukázek,
odkazů atd... k tomu stejně nakonec dojde. A kolikrát si říkám , já vůl, už
jsem to měl takhle udělat dávno.

Dneska jsem například zjistil, že můj Trimble normál 10MHz , který mi
trvale běží ruší rádio. Protože je původně na 48V a já k tomu dal obyčejné
síťové trafo bez dalších filtrů.
A až do cca 200MHz mám každých 10MHz  peak , docela silný, protože se to
tam dostává zkrz síť. Zkusmo jsem dal před trafo takový ten filtr co je v
PC zdrojích a je Úplný klid.  Kdyby tady někdo ( WEK?) neapsal takovou
teorii, že se dostává všechno i z primáru na sekundár , asi bych s tím žil
další roky. Asi bych to ani nezkusil, pte by mě to nenapadlo. Ne , že by mě
to vadilo, jen teď vím, že filtr patří i do aparátků, kde mám tráfka.
Jiná věc, která by mě v životě nenapúadla, že jse koupit přesný zdroj
napětí 5V. Člověk někdy potřebuje nakopnout, ty informace sami nepřijdou...

Nemám rád dotazy typu " nejde to, co s tím " ale  i díky takovým dotazům
jsem se naučil ty své lépe a hlavně podrobně formulovat. Je lépe napsat víc
věcí , on si pak může každý odfiltrovat to, co je důležité a co ( zdánlivě)
ne.
út 30. 4. 2024 v 13:30 odesílatel Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napsal:

> Ne. Bohužel jsou v této konfeře dvě typické varianty dotazu na ne zcela
> obvyklé řešení a pak typické diskuze:
> a) Poskytnout všechny detaily
> - Dlouhá diskuze, rozpitvávání detailů.
> - Pracný začátek, náročné vracení diskuze k původnímu tématu a dotaz téměř
> nikdy nezodpovězen.
> b) Poskytnout jen relevantní informace
> - Dlouhá diskuze, rozpitvávání důvodů, proč neuvedené detaily nejsou
> potřeba.
> - Výrazně méně pracný začátek, nepatrně lepší šance na získání odpovědi.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>