Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 30 11:34:17 CEST 2024

Pane Hudeček jenom poznámka... když jste tady dal ten dotaz o LED, tak v
tom zadání žádná barva nebyla. Nebyla řeč ani o žádné dynamice toho svitu,
proto jsem hned mluvil o té účinnosti a linearitě  která s tím samozřejmě
souvisí a samozřejmě v tom  taky hraje roli jako spousty dalších aspektů.
Ono jde o to že to zadání by mohlo být trochu přesnější. O co jde, jestli
to jsou kontrolky u trolejbusu a nebo svícení na kuchyňskou linku.. Chápete
co chci říct? Zkuste si přečíst  úplně ten první příspěvek co jste dal ...