Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 29 23:13:08 CEST 2024

S tím stíněním je to tak, že máme prostě kapacitu primár-stínění a
stínění-sekundár (a ještě to můžeme dále komplikovat jednotlivými konci
a více vinutími). Pokud stínění zapojím na PE, tak ze strany sekundáru
dostanu kapacitu PE-sekundár a primár mě přestane zajímat. Pokud stínění
zapojím jinam, bude to jinak. Pokud ho nezapojím, je to jakoby tam nebylo.

Je vlastně zajímavá otázka, kam to zapojit v přístroji, ze kterého vede
kabel na střechu a kabel do počítače, nebo prostě obecně vede 1 nebo víc
kabelů, které nekonči někde blízko, malou izolovanou krabičkou, jako je
třeba myš.

PH