Re: Dívky a elektronika

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Duben 29 11:20:23 CEST 2024

Zdravím,

k nám chodí od podzimu na brigádu dcera jednoho člena konference, studuje
FEL ČVUT, a je velmi šikovná.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby