Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pátek Duben 26 20:09:34 CEST 2024

Když už to trafo budete dávat dělat, doporučil bych se sníženým sycením
(někde to uváděli jako "trafo pro audio") a pokud chcete omezit
kapacitní proudy primár - sekundár, tak mezi primár a sekundár stínící
fólii. Sice mám rád toroidy, ale nevím, jestli se na toroid dá udělat ta
stínící fólie. Toroid se sníženým sycením nemá takovou snahu při
zapínání vyhazovat pojistky, i když u malého trafa je to asi jedno. U EI
jádra snížené sycení výrazně sníží rozptylové magnetické pole.

Anděl