Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Duben 26 19:38:28 CEST 2024

To by bylo, mám obavu, o dost větší. I když je to lákavá možnost,
protože jak 5V tak 2x15V mají určitě v GM jako standardní kostky.
Tuhle možnost si nechávám v reservě, pokud se ukáže, že cena těch traf
vinutých na zakázku je nějak dramaticky vysoká.