RE: [OT] a zase pošta

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Duben 25 23:10:54 CEST 2024

On Thu, 25 Apr 2024, V P wrote:

> Dnes mi z posty dorucili zamitnuti reklamace zasilky "Balikovna" kterou pred

Ja Balikovnu nerad - oni maji moznost doruceni na postu nebo na
vydejni misto jejich smluvnich partneru. Uz se mi dvakrat stalo
ze jsem si vybral trafiku kde maji dlouhou otviraci dobu a nejsou
tam fronty. Jejich system ale tenhle vyber nezaznamena do objednavky
(jako ostatni sluzby) proste jen Balikovna.

A sup - prislo mi oznameni ze balik na mne ceka - ale ouha na poste !
Kde je spatna otviraci doba a fronty. Oni takhle svindluji aby
nemuseli partnerum vyplacet provize za zpracovane zasilky a mne
tim neskutecne serou..