gcc/objdump a riadky v disasm, was: Jak se prelozi

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 25 21:34:19 CEST 2024

Sice netuším proč, ale zkusil jsem to prohnat clang, řádky ve výstupu
objdump opravdu nebyly a psalo to něco o trpaslících.
Tak jsem dal parametr kompilace -gdwarf-2 a řádky se normálně objevily.
Možná to zabere i pro gcc. Ty verze všeho možného jsou v open source
opravdu peklo.
Clang má ten kód horší, ale novější verze opravdu fungují, už to nemá
status experimental. Avr-lib to ale používá z gcc, musí být tedy stejně
nainstalované avr-gcc. Nezkoumal jsem, kdo tohle tvoří, clang je šílený
moloch.

Mrazík