9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 16:19:51 CEST 2024

Ta, co má omezené nabíjení na 300- 350mA se přesně takto chová.
Ta verze, co do ní teče 1,2A při nabíjení  ale při zkratu na výstupu ( a
jeho odeznění) normálně dál funguje - na výstupu je napětí.
Tu druhou verzi jsem už zničil, ten nabíjecí proud není ničím omezený.
Taky jsem zjistil , že tahle verze baterky:
https://vi.aliexpress.com/item/1005005678803095.html
má měnič , co pracuje někde okolo 1,2MHz, protože to  ruší přijímač pro ROB
na 3,6MHz tak, že je nepoužitelný.
Osciloskopem ( až při zátěži od cca 5 mA a víc ) je to hezky vidět. Bohužel
to vyzařuje hlavně tělem tý baterky.

Za mě je asi  zatím nejlepší toto:
https://vi.aliexpress.com/item/1005006403065039.html
Má to nejstabilnější napětí a do cca 20mA odběru není ani vidět žádné
zvlnění na výstupu.

Ale ještě čekám na jednu verzi baterky s USB-C na dně pouzdra.
Vypadá to, že ty baterky jdou nějakým jiným kanálem z Ali, trvá to vždycky
tak měsíc až dva než dorazí.

Teď tu laboruju s tím indukčním dobíjením, protože některé meřáky nejde
úplně jednoduše kuchnout tak , aby se dalo dostat  ke konektoru
pro nabíjení baterky.
Dorazil taková ta  Qi kreditka, co je původně k telefonu a strčí se do
USB-C a kreditka do pouzdra telefonu:
https://vi.aliexpress.com/item/1005005017095042.html
Telefon to nabíjí, ale baterku 9V ne.  Je to asi moc chytré a nedojde tam k
nějaké komunikaci.
On s tím má tedy problém i telefon - když se to dá kousek dál a mezera je
cca 1cm a více, tak se cyklicky to nabíjení zapíná a vypíná.
Chtěl jsem udělat jen nějaké pasivní nabíjení - s cívkou, usměrnit ,
filtrace.... jenomže zase se nerozběhne s tímhle ten nabíjecí protikus.
Takže to jen krátce štěkne a dál nic...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>