9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Duben 24 16:21:47 CEST 2024

pridam dalsi otestovany kus, 9V (6F22) CITYORK 1200mAh.
koupeno na allegru, doruceno dpd za 2 dny.
jedna prijela uz vybita = vystup 0V, druha 9,15V
vstup mikroUSB, to jsem prehledl. radeji bych usbC, ale uz ani nevim,
jestli tam duveryhodna volba byla k nalezeni.
vystup drzi 9,15xV pak to poskoci o cca -+0,002V.
nabiji se 300mA. bohuzel jsem si nevynuloval usb_test_krabku. ackoliv
prodejce pise nabijeni 1,5h, nabijel jsemtu prazdnou urcite dele, skoro
bych rekl, ze 1200mAh / 300mA = cca 4h a to by sedelo.
ted jeste test, za jak dlouho se samovybije. dam vedet.
t.

https://allegro.cz/nabidka/2pcs-9v-6f22-micro-usb-dobijeci-lithium-iontova-s-usb-kabelem-14913525836?utm_source=notification&utm_medium=cartWithPaymentCz&utm_campaign=fd8eae09-a77e-4400-bc26-84bdf1c5e8ec

p.s.
jeste jsem vzal AA usbc, kdyz uz jsem tam byl, ale nevim co na nich
testovat. drzej 1,51V nabijeni cca 170mAh.

https://allegro.cz/nabidka/1-5v-aa-li-ion-baterie-usb-c-dobijeci-baterie-s-usb-datem-4pcs-14918422233?utm_source=notification&utm_medium=cartWithPaymentCz&utm_campaign=fd8eae09-a77e-4400-bc26-84bdf1c5e8ec