RE: [OT] a zase pošta

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Duben 24 13:49:45 CEST 2024

Jak říkám, nemám smysl pro tento druh humoru.
Bohužel se občas najde někdo, kdo odešle zásiku poštou dřív, než ho stihnu zarazit.

A zjišťovat, jaké jsou procesy pošty když se rozhodla nedoručit zásilku se mi rozhodně nechce. Když chci letět na dovolenou, také se předtím neučím řídit letadlo a spolehnu se na to, že letecké společnost zaměstnává někoho, kdo to umí.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 4. 2024 10:43:33
Předmět: RE: [OT] a zase pošta
To měla paní pošťačka pravdu, ta její pošta zásilky nedoručuje, ale ukládá. Doručuje je depo. To není humor, tak to je. Zobraz si ta geografická data z doručení a uvidíš, kde byl, nebo nebyl. Jinak pokud poštu zruší, tak ostatní dopravky zvlčí. A to nechceš. Koneckonců nemusíš přece přes ně dopravovat, já například taky nikdy nepoužívám WeDo, které mi tu nefunguje. Proč nedopravuješ jinou firmou?

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601

https://www.clexpert.cz