Float na 8bit - minitest

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Duben 24 13:02:37 CEST 2024

No ono je to už pár let co jsem GPS dělal, ale co si tak pamatuji, tak
uint32 mi pro to přišlo tak nějak přirozenější. Nic se tam řádově
neliší, přepočet je v zásadě lineární. Nejhorší práce na tom byla
vysvětlit člověku, co to následně zpracovával, že úhel můžeme měřit v
různých jednotkách, je to v podstatě cyklická grupa a přirozená jednotka
pro počítač je ta, pro kterou platí, že celý kruh má 2^32 tt. jednotek.
Signed nepotřebujete, pokud použijete sférické souřadnice běžné v
matematice, kde se zeměpisná šířka měří od severního pólu.

Mrazík