Re: jak zkopírovat skoubory z Win10

Josef Kopal wilddreams na gmail.com
Úterý Duben 23 19:59:49 CEST 2024

Přez USB bych to nedělal. Pokud je možnost, tak nabootovat do linuxu z
USB a pak to lifrovat na nějaký síťový disk. Existují přímo linuxové
distribuce na obnovu dat treba GParted Live. Pokud je hdd v tak
špatném stavu asi bych se ani nesnažil dělat bitovou kopii. Ta je spiš
pro případ poškození filesystému.  Bitová kopije pro něho může být
hřebíček do rakve.

.