Re: jak zkopírovat skoubory z Win10

Úterý Duben 23 19:14:24 CEST 2024

Ve vlastnostech adresare by meli jit prevzit vlastnictvi, mozna je
potreba spustit explorer jako spravce.
Ale spis bych rychle udelal binarni kopii disku, treba nejakym
zalohovacim SW nebo linuxem.
Pak se da hrabat na puvodnim disku nebo v image, nebo ho nekam
nakopirovat, pokud by umrel definitivne.