Z80 konci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 23 18:58:13 CEST 2024

Pro CP/M docela jistě existoval assembler pro Z-80.
Slušovice samy používaly zásadně Z-80, a vývoj probíhal na jejich TNS.

Ten SW Slušovice sice samozřejmě kradly (jak velel tehdejší zvyk), ale
kupodivu
trochu sofistikovaněji než třeba podnik Kabcelářské stroje.
Ty Kancelářské stroje prostě přepsaly hlášky z angličtiny do češtiny a z
Norton editu se stal KS-edit.
Ale Slušovice u mnoha SW ho vylepšovaly a předělávaly. Včetně samotného
CP/M, resp. TNS-DOSu.
Ten od Slušovic byl totiž multiuživatelský a schopný práce v síti.

PL