RE: 3D tiskárna, kterou vybrat

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Duben 22 12:06:50 CEST 2024

Mám jen jedno slovo 3DLAC kdo zkusil nikdy jinak 😊
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Friday, April 19, 2024 10:08 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Poté, co jsem několikrát doloval výtisk skoro hodinu ze super podložky (pružná se po chvíli prohne do nepoužitelné paraboly, takže nalepená na
hliníku) a její několikeré výněně, jsem přešel na klasické sklo a tyčinkové lepidlo. A že těch alternativních pokusů bylo...

Takže jsem do drahýho Creatoru 3Pro ve sklenářství pořídil sklo a lípnull ho na pár místech tmelem na ten hliníkovej kolos.

Sklo je potřeba penetrovat, nechat prostě důkladně vyčištěné a pak namazané lepidlem topit  na 120 přes víkend.

Jelikož začali do obyč koresu dávat víc glycerínu, aby mohli prodávat drahou verzi pro 3D tisk, stačí ten glycerín vytřít isopropylem - sprej, ubrousek, vytřít do téměř přilepení.

Když je vrstva místy moc silná, neumývat to, sjet to plochým nožem tak aby na skle zůstala matná vrstvička lepidla. Takže jenom trochu.

A pak vysavač.

Nejlepší by byla tiskárna s pásem, ale ty zas jsou jenom bowdenové a nevím jak by se tomu pásu líbilo ABS, ikdyž papír snese vše.