Re: Srážkoměr

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Neděle Duben 21 18:14:16 CEST 2024

Toho bych se nebál. Když to bude postavené šikmo, tak ta voda odteče a
zbytek uschne docela rychle. Spíš to vydrží tak max. jednu nebo dvě
sezóny. Mám dojem, že tenkrát to vydrželo dva nebo max. tři roky než to
celé zoxidovalo k nepoužití.
Ale je pravda, že tenkrát to byla jen leptaná měď, nebylo to zlacené. To
jsem tenkrát neuměl a nedalo se to nikde objednat.

Zdraví PavelK