Re: Srážkoměr

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Duben 21 17:42:26 CEST 2024

Dobrý den Ladislav Kručinský,

  To je docela dobrý nápad. Jde o obojí, měření srážek tím srážkoměrem
je docela v pohodě, dá se odhadnout, jestli pršelo hodně, nebo málo. Ale
když začíná pršet, tak to ten srážkoměr zaregistruje pozdě, a to mi
vadí. Takže potřebuju skombinovat to, že "začíná pršet, zavři okno" a
když už prší, tak  "napršelo asi tolik vody" a to už odhadnu tím
srážkoměrem.

--
Aleš Filip
Kutná Hora