Re: Srážkoměr

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Duben 21 11:42:52 CEST 2024

Dobrý den Pavel Hudeček,

  Ten piezorepráček je zajímavý nápad. Když mrholí, tak mi v podstatě
nejde ani o to, změřit kolik toho je, ale zaznamenat že začalo pršet.
Aby mi automatika včas zavřela okno do sklepa, než začne pršet hodně. To
vyzkouším. Já jsem už přemýšlel, že bych zkusil sehnat dešťový senzor z
auta. Tam ale bude zase problém, jak ho setřít, až přestane pršet.

--
Aleš Filip
Kutná Hora

Původní zpráva od Pavel Hudeček: