Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Duben 20 12:29:12 CEST 2024

U těch profi tiskáren se resin leje většinou do zásobníku. To pak asi
kupují i ve větším balení než je 1 kg.
Ale nevím, na živo jsem takovou tiskárnu neviděl.

Nezapomeňte na to, že v případě SLA potřebujete taky tu myčku/tvrdičku.
Já osobně mám toto:

https://www.3djake.com/creality-3d-printers-spare-parts/uw-01

Je to docela šikovné a pracuje se s tím poměrně čistě. Ten mycí kbelík
je hermeticky uzaviratelný, takže líh v tom vydrží dlouho a nesmrdí.
Promíchávání při mytí je elektromagnetické, má to automatické vypínání
za určitou dobu jak při mytí tak při tvrzení.

Zdraví PavelK