Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

jurp jurp na volny.cz
Pátek Duben 19 22:19:40 CEST 2024

Terpapir by to mel vcelku prezit, maximalne se opoti.
V mem pripade jde o strechu zfusovanou, kde nic takoveho neni.
Kdyz se kouknu mezi prkna, vidim primo plech.
Jo, plech urcite dobre odvadi teplo. Ale jsou pajedla a vetsi pajedla.
Treba u Mevy se kopyto (no dobre, pajeci hrot) upevnuje na 1.2kW horak.
A s tim jsem kdysi dokazal kouzla. Napr. pajeni 1/4" fitinek na 2" ocelove
trubky. Oprava barvy je v porovnani s tou dirou uz za odmenu.
Budu muset nekdy pohledat ve skladu nejaky zbytek tabule plechu.

JURP