Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

jurp jurp na volny.cz
Pátek Duben 19 21:10:17 CEST 2024

Klasicky ze sebe udelam blbce.
Nejsem zastance tmelu a gumy u kombisroubu. Pro firemni montery FVE plati
obligatni pravidlo: ser na to, my tu meskat nebudem. Aneb zaruku to vydrzi a pak
at se majitel stara. Jejich strecha to neni a jim na hlavu nepotece.

Nekdy v budoucnu me asi taky napadne u rodiny montovat na falcovanou strechu par
panelu. Vzpomnel jsem si na sve detstvi, kdy se u nas bourala ctvrt pro
vystavbu panelaku a lozili jsme po bourackach. Na nekterych plechovych strechach
byly hlavicky hrebiku sproste probite plechem a hlavy pak preletovane pajkou.
Pomijim klasicke uchyceni plechu plechovymi pasky ve falcu.
A nyni myslenka.
Takze tak nejak mne napadlo ustrihnout z pozinkplechu male ctverecky, ty
dulcikem probit pres prkno s dirou at se vytvori vyvyseny lem a ten za pomoci
chemie priletovat k nerez kombisroubu. Nasledne prosroubovat pres strechu
a ten ctverecek po dolehnuti koldokola zapajet poctivou klempirskou Pb pajkou.
Kdyz to probehne rychle, velkym kopytem, tak by nemuselo ani povolit to pajeni
na driku kombisroubu.
Je to zhovadilost, nebo ne?

JURP