RP2040 a windows

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Duben 19 19:36:26 CEST 2024

VScode, z druheho PICO vyrobena debug probe (drobna uprava pro jine piny a
pro podporu 2 seriovych portu pres USB)
Pouzivam FreeRTOS. Bohuzel mcu-debug SMP zatim nepodporuje. Mam u nich PR
na opravu (od ledna) Bohuzel po pocatecni aktivite se spravci repozitare
odmlceli a nikam se to nehyba, takze jedu z vlastni branche :)
BR,
Marek