Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Pátek Duben 19 15:19:34 CEST 2024

Creality K1, problem bude, ze stoji desetinu uvedene castky :D
Mam ji 2 tydny a naprosta spokojenost, funguje autonomne, ma teda jen
WiFi n LAN ale je dost otevrena co se tyce SW (hlavni CPU bezi na
Linuxu, je to i plne hacknute ;-) ) dilu je vsude mraky.
Nebo Bambulab, ale ta je naopak pry dost zavisla na cloudu.
Ted jsme v praci koupili Prusu XL, ta ma asi vsechno a vyhovela by i
cena, ale zas je to strasne velka krava...