Jak na stdio v gcc-avr?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 18 23:32:14 CEST 2024

Díky, to skutečně pomohlo, teď to ještě dostat do cpp.

V mezičase jsem ještě zkoušel zprovoznit cout, ale tam jsem narazil na
file not found hned u iostream..
Cout by se mi líbil ještě víc. Ale někde už tu mám vlastní implementaci
včetně float, tam za pomoc ještě jednou děkuji p. Mrázovi. Asi se k tomu
vrátím podrobněji.

PH