Displeje

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 18 21:25:52 CEST 2024

Tie budice su prudove zdroje.

Tie "LEDky" su dost mizerne a maju pomerne velky parazitny seriovy odpor,
preto aj pri relativne malych prudoch vychadzaju relativne velke napatia.

Ale pozadovany prud (ktory zavisi od technologie/materialov, rozmerov
segmentu, a bohvie este od coho, a vplyva nielen na svietivost ale aj na
zivotnost), by mal byt specifikovany vyrobcom "skla".... ja viem, ja viem.

wek