Re: [MECH] Frézování EPDM

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 17 05:00:58 CEST 2024

Tak nakonec to nějak dopadlo.
Jel jsem to 1-břitou frézou 2mm, 20000 RPM, F1200, Ap 2mm.
Tedy řezná rychlost 126m/min a úběr 0.06mm/zub.

Po drobném šmirglovém postprocesingu bych to sice na výstavu neposlal,
ale dívat se na to dá.
Příště asi zpomalím posuv a možná i zmenším Ap.

S tím dusíkem by to asi byla paráda. Takhle za tepla to dost uhýbá.

Díky.
PL