Re: OT: nákup na Ali

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Úterý Duben 16 13:09:41 CEST 2024

Urcite ho rozeberu.

Byl jsem vcera z toho zdroje ponekud rozmrzely, protoze jsem potreboval
stanovit optimalni proud cinskou cislicovkou tak, aby nesvitila moc - to
jsem
jeste nevedel, jaka je ten zdroj hujda a ze mi tam misto 10mA
pusti nasobne vice. Cislicovka sice stala 4 koruny, ale z doby,
kdy to bylo pro me unobtanium a kdy jsem z tehdejsiho
zapadniho nemecka dostal slozite 4 kusy, ktere jsem potom
prendaval z konstrukce do konstrukce mam k cislicovkam a obecne
LED diodam zvlastni vztah a rozhodne je umyslne nenicim.
Tedy pokud je zrovna nepripojim ke KUA zdroji.

Ten zdroj bude fajn pro takove to normální zdrojovani, ale
pro to, co jsem po nem chtel, se zrovna moc nehodí....

M.