Displeje

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Duben 15 21:44:58 CEST 2024

Když narazím na nějaké čtení o OLED displeji, tak velmi často píšou, že
napájení je napěťové 2 až 10 volt. To se mi zdá dost velký rozptyl.
Nějaký čip dokonce uvádí napětí až někde kolem 13V.
Třeba tady na straně 7 píšou že Vcc pro panel je 6 to 15V:
https://www.buydisplay.com/download/ic/SSD1306.pdf

Je to datasheet z náhodně vybraného displeje:
https://www.buydisplay.com/white-0-42-inch-oled-display-panel-72x40-iic-i2c-serial-spi-ssd1306

Takže napájení asi bude napěťové, docela velkým napětím, jestli jsem to
správně pochopil.