OT: USB port u telefonu Samsung S22

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 14 23:57:30 CEST 2024

Zkus schválně tu USB flash... Má to mass storage device, tak uvidíš.   Ten
USB-C port jde koupit jako samostatný modul a pomohla jen jeho výměna.
Nakonec zkus vypáčit z toho člověka co s tím dělal. Kdyby to bylo jak
říkáš, proč to normálně neřekl?
Já o tom problému moc nevím, ale v podstatě tam něco odejde ( mechanicky,
elektricky nevím) a tou SW opravou se řekne telefonu, aby ty a ty PINy
nepoužíval , nebo nepřepínal/neslučoval.
Velmi jednoduše řečeno. V tom USB-C se některé PINy používají na různé věci
a to, na co se to používá se různě přepíná na základě používané funkce
konektoru.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>