Re: Bočník a prudké změny proudu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 14 12:02:26 CEST 2024

A to kus rovného drátu má větší indukčnost než kus rovného drátu v bočníku?
Já jsem psal, že předpokládám, že se při měření nedělaly školácké chyby.
Tak když chytám pulzy na nějakých nanosekundách, tak to zřejmě nebudu
měřit na metrovém kusu licny.
No nic, zeptal jsem se a dostal odpověď, takže děkuji.

PL