Re: Bočník a prudké změny proudu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Duben 14 02:48:26 CEST 2024

Díky oběma za nabídky, ten bočník už mám doma.

Objednal jsem ho spolu s mikroampérmetry, zapomněl na to a v pátek se
divil, co tak těžkýho je v tý krabici:-)
Jak se to pak v košíku sešlo s nějakými plochými předměty, vydávala
koloběžka při jízdě po dlážděné silinici zvuky jak multikára naložená
železem:-)

PH