Re: Bočník a prudké změny proudu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Duben 14 02:31:10 CEST 2024

Ne, to se naprosto neosvědčilo. Asi před 15 lety jsem takhle chtěl měřit
pulzy s očekávaným proudem 400 A, napíchnul jsem dva body kabelu
podobného jako je na fotce od p. Anděla napravo, změřil DC úbytek při 10
A. Pak jsem tam připojil místo multimetru bateriový osciloskop a vyšly
naprostý nesmysly a to řádově:-)

PH