Re: Názvy proměnných

Sobota Duben 13 19:32:08 CEST 2024

Vzpomínka z doby her a malin nezralých:
(Vy)studoval jsem FEL ČVUT. Jednou jsem čekal, až se uvolní nějaký dálnopis,
abych mohl naděrovat pásku se svým programem. Čekal tam taky maník s nějakým
dlouhým programem, lámal si hlavu, že tam potřebuje doplnit jednu proměnnou,
jako identifikátory proměnných používal písmena a nebyl si jistý, jaké
písmeno tam ještě nepoužil. Tak jsem mu poradil, že identifikátor proměnné
je definovaný jako množina písmen a číslic začínající písmenem. Aby tu
proměnnou nazval třeba PIVO, to že tam určitě nepoužil, že by si to
pamatoval :-D