Re: ESPEasy + DS18B20 + zobrazování hodnot na interním webu ESPEasy

petr512 per512 na seznam.cz
Sobota Duben 13 18:49:37 CEST 2024

   Tabulku s Devices dostanu na dané adrese (<IPadr>/devices), ale až po
přihlášení :-( Což uživateli nemůžu dát, bo je to šťoura a "výsledek" by
se dostavil okamžitě (téměř), že by nic nefungovalo...

   Petr