Re: Názvy proměnných

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 12 19:27:33 CEST 2024

Většinou anglicky.
Výjimka je v případě, kdy píšu něco, kde se hojně používají knihovny,
přidané na úrovni zdrojáku.
Ty knihovny mají většinou názvy anglicky. Tak já pak ve své aplikační
části mám proměnné česky, aby bylo jasné, co jsou proměnné aplikačního
programu a co ty knihovní.

Proměnné definuji všechny zásadně na začátku procedury.
Takže žádné for (int i=0; i<MAX; i++) {}

Názvy proměnných zásadně s podtržítky a s popisnými názvy. Mimo nějaké
indexy v cyklech atd. Název proměnné musí být samovysvětlující.
Maďarskou notaci upřímně nenávidím.

PL