OT: USB port u telefonu Samsung S22

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Pátek Duben 12 19:24:00 CEST 2024

Přesnè to jsem teď dělal špendlíkem - pěkně dokola kolem toho kontaktního pylonu vytahat bordel - jak po vnějším tak i po vnitřním obvodu. Bylo tam toho habakuk a po zásahu je to jako nové - konektor zajede s citelným "zacvaknutím" a drží data i nabíjení. Mám S20.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> Datum: 12.04.24  17:39  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: OT: USB port u telefonu Samsung S22
    Mě hodněkrát pomohlo vzít vázací drát 0.5 mm, udělat z něj malý
    háček a z konektoru vytahat bordel.

    PH

    Dne 12.04.2024 v 17:31 Jirka Mww