ako naprogramovat

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Duben 12 18:59:12 CEST 2024

Zdravím,

případně, tady je video kde popisuje nějaký člověk jak v Arduinu tyhle
zprávy přijímat. U videa je odkaz na zdroják pro Arduino.

https://www.youtube.com/watch?v=TwhCX0c8Xe0

Popis toho zdrojáku je někde kolem 29 minuty.

Zdraví PavelK