Displeje

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Duben 12 14:44:40 CEST 2024

Jindro,
V A režimu je na pixlech displeje větší frekvence, tudíž větší spotřeba.
V A je zajištěna 0 DC složka v každém rámci.
V B je 0 DC složka teprve složením 2 rámců za sebou, tudíž s obrázkem nemáš hýbat dříve, než sudý počet rámců proběhne.
Lubor

> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 12.04.2024 14:08
> Předmět: Displeje

Ahoj,

 V rámci svého sebevzdělání jsem se pustil do hry s displejema a narazil
 jsem na nějaké otázky, na které se mi těžko hledá snadno pochopitelná
 odpověď.

 Multiplexované LCD:
 Mám procesor v integrovaným LCD driverem. Celkem hodně dokumentace se
 věnuje způsobu buzení a používají pojem waveform A a Waveform B.
 Pochopil jsem, že B má menší spotřebu než A. Zároveň ale musí proběhnout
 2x frame se stejným obsahem, takže nemohu zapisovat mezi prvním a druhým
 frame. Jak moc si mám představit tu nižší spotřebu? Je to něco, čím se
 mám zabývat nějak do hloubky? Při mých pokusech mám zařízení napájené z
 nějakého zdroje a na konci počítám s něčím jako 78L05 nebo podobný
 lineární stabilizátor, který se stejně dožaduje nějaké minimální
 spotřeby kolem 5mA. Cvičně jsem si změřil spotřebu a je kolem 2mA.
 (běžící procesor a běžící displej).