Re: Jak správni na RTS/CTS?

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pátek Duben 12 13:49:42 CEST 2024

Teď to máš správně. A dtto pro opačný směr přenosu.

Pro spolehlivý provoz je důležité aby se počítalo s latencí CTS (už to
zde zaznělo).
Tzn. zařízení musí být schopné přijímat ještě několik znaků poté co
signalizoval protistraně NOT Ready. Od toho jsou buffery v UARTU a
nastavitelný práh kdy se má signalizovat.

Tomáš

> [...]

> Takže ještě jednou, naposledy, vyhodím z toho ten interface, ten tam funguje
> jen jako kus drátu:

> Zařízení X chce odeslat znak - čeká, jestli a až mu Y nastaví X_CTS, ten je
> nadrátovaný do Y_RTS..
> Y je připraven, nahodí svůj Y_RTS/X_CTS.
> X si přečte stav X_CTS/Y_RTS, pokud je nahozený, pošle znak.
> Y přečte znak, nahodí (nebo shodí, pokud nestíhá) svůj Y_RTS/X_CTS.
> X si přečte, jestli je X_CTS.nahozený, pokud ano, pošle znak, jinak čeká, až
> bude X_CTS/Y_RTS nahozený.

> Takhle by to taky smysl dávalo. No dobře, budu si mít po nocích s čím hrát

tedy X_CTS->>>Y_CTS a X_RTS<-Y_RTS?