Re: Jak správni na RTS/CTS?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Duben 12 12:46:01 CEST 2024

V telekomunikacích, se rozlišovala zařízení DCE (modem) a DTE(počítač)
Tahle 2 zařízení měla prohozený vstup a výstup u každého signálu, propojovala se přímým kabelem a často měla i odlišné pohlaví konektorů.
Pro vás je vhodné držet se jen konceptu DTE, k propojení použít křížené kabely a přepínaní směru na pinech neřešte.
Lubor

> Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 12.04.2024 12:25
> Předmět: Re: Jak správni na RTS/CTS?

Aha, takže ta logika je tedy přesně opačná, než jsem napsal - pomocí CTS
 zařízení informuje protistranu, že má so vysílat a čeká, až jí protistrana
 vyšle RTS? Takže na jednom zařízení mám CTS při vysílání jako výstupní
 port/pin, na druhém je v tu chvíli CTS jako vstupní, přenos informace je
 tedy X_CTS->Y_CTS a X_RTS<-Y_RTS?