C a rotace dokola

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pátek Duben 12 10:40:30 CEST 2024

Čistá rotace (bez CY) se zhusta používá v kryptografii.
Např. MD5, SHA256, AES, GOST. Co mám zdrojáky tak úplně všude kromě
RSA šifer.

Je teda fakt že se pokaždé rotuje 32 bitů, takže pokud se dohadujeme o
užitečnosti 8bitové rotace tak mě taky nic nenapadá.

Tomáš