Re: [OT] Asi požár elektroauta

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 18:15:55 CEST 2024

Když zahoří elektroauto tak je z toho velké pozdvižení, protože to opravdu
hoří hezky. Já jsem nikdy nic neviděl v reálu ale na videu je to úžasný
 Fajrák dokonalý. Nikdy se u toho nenalézal někdo s hasičákem v ruce. A
většinou to shořelo úplně celé.. Hořet ropáka a jsem viděl v reálu.
kouřilo se z toho,plameny pod kapotou, když kspptu otevřeli, pěkně se to
rozhořelo... . Přišel maník, namířil na to  hasičák a bylo po plamenech.