Re: OT Ako si urobit lepsie C, Was: Sloené podbcOtbmt5

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 11 13:03:12 CEST 2024

>Pokud je čitelnost kódu závislá na speciálním nastavení editoru, nebudou
>ho chtít číst ostatní.

Ak niekto ma o moj program zaujem, tak ho bude citat, tie makra su
jednoduche, priamociare, a ich vyznam je na prvy pohlad jasny.

Ak nema zaujem, tak je fuk ako je napisany.

Makier v beznych programoch je spusta. Uz som bol pisal, je spusta beznych
programov, ktore pouzivaju ako typy BYTE alebo u8. To su tiez makra.
Ludia, co ich s oblubou pouzivaju, urcite maju nejako riesene ich
zvyraznovanie/vyfarbovanie.

(Ak pisem program na zakazku, pisem ho podla poziadaviek zakaznika. Dokonca
aj C++ (a zakaznikovi rovno poviem ze C++ nemam rad a ovladam ho len na
skolskej urovni spred 20 rokov)).

>Jo a SHL/SHR je jako rol/ror, ale jestli ANL je &&, co dělá ANR?

L v ANL nie je "left" ale "logical"; preto protikus je AND (kde D nie je
nic, samotne AND je and).

Ja C nemam rad, a to je na dlhe rozpravanie. Rozne logicke a bitove
operatory su nasledkom zleho rozhodnutia o typoch.

>Já si teda spíš přetížím &

No a v com sa to teda lisi od toho ANDu co sa tyka citatelnosti? Robi to
nieco, co nie je v definicii jazyka, takze si treba aj tak pozriet
implementaciu, a to aj v jednom aj v druhom pripade.

Rozdiel je ten, ze to pretazene & sa neda v normalnych editoroch zvyraznit.

wek