Re: Složené podmínky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 10:32:03 CEST 2024

No tak za mne rozhodne slozena podminka. Ty vnorene if-y jsou za mne fuj,
zabiraji hodne radku (zvlaste kdyz davam vse do {} bloku -> to pak je kazdy
if radek navic coby if i coby }) Navic jak je to uskakane doleva.... no
taky nic moc.
Kdyz je podminka prilis slozita (prilis mnoho casti pospojovanych
or/and/...), nerozpakuji se ji hodit do separatni funkce.
Ano, obcas pro prehlednost udelam neco jako
if(podminka1
   && podminka2
   && (podminka3 || podminka4)){
A tim padem je taky jednoduse mozne v debugovani si cast zakomentovat.
BR,
Marek