Re: bezdrátové nabíjení - " přijímač"

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Duben 10 21:46:47 CEST 2024

Děkuji všem, to přesně jsem hledal...Až se stydím, že jsem nic podobného
nenašel... Pár věcí jsem objednal, pak už mi Ali podbízel různé typy a
moduly těch " přijímačů" , včetně té destičky s konektorem.
Snad z toho něco bude fungovat. Teče tam při nabíjení 0,25A, to by snad
mohlo fungovat.
Ta 9V baterka je chytrá, když je nabitá, odpojí se nabíjení. Myšlenka je,
že se prostě přístroj s tím vestavěným indukčním nabíjením po použití
"odstaví" na nabíjecí podložku.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>