Re: bezdrátové nabíjení - " přijímač"

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 10 21:28:01 CEST 2024

Jestli to má jít nabíjet z nabíječky telefonu, tak hledat "Qi charger IC".

Ale ty šváby jsou celkem drahý a požadujou cívky s vysokým Q, který jsou
taky drahý. Pokud to nemá přímo nabíjet 1 Li-Ion, tak je ještě problém,
kvůli kterému jsem se tu na to nedávno ptal, že šváb je "skoro" stejnej
jako ten nabíjecí, DS vypadá jako z velký části zkopírovanej a to
bohužel i v částech kde se funkce nějakých nohou liší.
To je tento případ:
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2024-April/570876.html

Pak se na Ali prodávají různé krámy, přijímač+vysílač, ale fungují
naprosto mizerně a dávno před dosažením nominálního výkonu po čase
vyhoří. Taky jsem tu o tom nedávno referoval. Zpětně předpokládám, že
šváby v tom použité, by se správnými hodnotami součástek a dostatečným Q
cívky fungovat mohly, ale tak jak ty modulky jsou, jsou skoro na nic...
Možná ten 2A používat tak na 100 mA?
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2024-February/569019.html

PH